Mapa Interesariuszy

Pracownicy

  • spotkania, telekonferencje, czaty
  • media własne, w tym: intranet, magazyn oraz portal Nasz Bank, newslettery
  • dialog ze związkami zawodowymi oraz Radą Pracowniczą
  • coroczne oceny okresowe oraz badania satysfakcji i zaangażowania
  • działania poszerzające wiedzę, w tym szkolenia tradycyjne i e-learningowe
  • aktywności w ramach programu PKO po godzinach

Klienci

  • bezpośrednie spotkania
  • Contact Center
  • strona internetowa Spółki oraz portal edukacyjny Bankomania
  • badania lojalności i satysfakcji
  • rzecznik klienta, aplikacja kliencka „Pytania i sugestie” dla użytkowników Facebooka
  • media, w tym: własne i społecznościowe

Inwestorzy

  • stała współpraca, w tym: spotkania, radshow, telekonferencje
  • bieżące raportowanie, analizy, prezentacje wyników
  • współuczestnictwo w branżowych kongresach i konferencjach
  • kodeks dobrych praktyk GPW
  • Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy

Partnerzy biznesowi – agenci

  • bieżąca współpraca projektowa
  • spotkania bezpośrednie, czaty
  • portal komunikacji wewnętrznej dla agentów oraz newslettery
  • program szkoleń i wsparcia sprzedaży
  • badania opinii

Otoczenie społeczne

  • bezpośrednie relacje, strona internetowa Banku oraz Fundacji PKO Banku Polskiego
  • programy edukacyjne, w tym współpraca ze szkołami i ośrodkami akademickimi
  • współuczestnictwo w branżowych kongresach i konferencjach
  • sponsoring, darowizny, partnerstwo w projektach, współpraca z organizacjami pozarządowymi, wolontariat
  • współpraca w ramach organizacji branżowych i biznesowych

Konkurencja

  • współpraca w ramach organizacji branżowych i biznesowych
  • współuczestnictwo w branżowych kongresach i konferencjach

Otoczenie prawne i regulacyjne

  • bieżące spotkania
  • współuczestnictwo w branżowych debatach, kongresach i konferencjach
  • konsultacje i współpraca legislacyjna
  • odpowiadanie na zapytania i uwzględnienie rekomendacji

Media

  • dedykowany serwis Centrum Prasowe
  • spotkania i konferencje prasowe
  • bieżąca współpraca, wysyłka komunikatów prasowych
  • projekty partnerskie, debaty redakcyjne
  • komunikacja na temat bieżącej działalności firmy